دنیای خودرو

اینجا از خودرو می نویسیم. تخصص تیم پارت لوکس جلوبندی خودروست.

دنیای خودرو

اینجا از خودرو می نویسیم. تخصص تیم پارت لوکس جلوبندی خودروست.

با بهره گیره از تیم پارت لوکس اینجا از دنیای بزرگ قطعات خودرو و جلوبندی خودرو می نویسیم.

۴ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تمامی قسمت‌های خودرو شما براساس الگوها و قوانین خاصی عمل می‌کنند تا رانندگی ایمن و راحت را تضمین کنند. از جمله این سیستم های خودرو، سیستم تعلیق و جلوبندی است که از قطعات مختلفی تشکیل شده است که در ترمزگیری و پایداری خودرو نقش زیادی ایفا می‌کند. سیستم تعلیق همچنین برای کاهش ضربه‌ها و تکان‌های دست‌انداز و راحتی در رانندگی در زمین‌های ناهموار بسیار ضروری است.

قطعات آسیب‌پذیر جلوبندی شامل فنر، ضربه‌گیر و استرات بار هستند. فنرها ضربه‌های بزرگ را جذب می‌کنند، ضربه‌گیرها حرکت فنرها را کاهش می‌دهند و استرات بارها نقطه محوری را فراهم می‌کنند. این قسمت‌ها نیازمند توجه و مراقبت دقیق هستند. به طور معمول، فنرها بسیار مقاوم هستند، اما در موانع و جاده‌های ناهموار ممکن است زودتر از موعد خم شوند. همچنین تحرکات زیاد به سمت بالا و پایین باعث شوک و نشتی روغن می‌شود و می‌تواند باعث ضعیف شدن آنها شود. برخی از قطعات دیگری که ممکن است آسیب ببینند شامل سیبک، بوش ها و بلبرینگ و میل تعادل هستند. لاستیک ها و چرخ‌ها نیز جزء اجزای سیستم تعلیق هستند و کمک فنری برای دست‌اندازها و فرورفتگی‌ها در جاده عمل می‌کنند. به دلیل تماس مستمر با جاده، لاستیک ها ممکن است پاره شوند و کمتر چسبندگی و مقاومت داشته باشند.

در نهایت، عمر بخش‌های سیستم تعلیق طولانی نیست و خرابی قابل پیش‌بینی است. با توجه به عادت به رانندگی ایمن و آگاهی از عملکرد قطعات مختلف، می‌توانید خودروی خود را در وضعیت خوبی نگه دارید. در سایت پارت لوکس طی یک مقاله مفصل به  پرداخته شده است. جهت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت پارت لوکس مراجعه کنید.

 

  • امیر نوعی
  • ۰
  • ۰

با خرید پک جلوبندی پراید می‌توانید تمام نیازهای جلوبندی خودرو خود را یکجا برطرف کنید. پارت لوکس یکی از شرکت‌های قطعه سازی است که پک‌های جلوبندی مخصوص خودروهای مختلف را تولید می‌کند. پک جلوبندی پراید شامل ۱۲ قطعه است که به طور کامل جلوبندی خودرو را تغییر و به روز می‌کند. با خرید این پک می‌توانید هزینه‌های خرید قطعات تکی را کاهش داده و تمام قطعات مورد نیاز خود را در یک بسته بندی با کیفیت بگیرید.

قیمت پک جلوبندی پراید نیز در مقابل خرید تک تک قطعات بسیار مناسب است. محصولات پارت لوکس با کیفیت و با یکسال گارانتی تولید و تحویل مشتریان می‌دهد.شما می‌توانید پک جلوبندی پراید را مستقیماً از شرکت تولید کننده خریداری کنید. پارت لوکس تضمین می‌کند که قطعات جلوبندی پراید خود را با قیمت منصفانه و بدون واسطه تعویض کنید. در نتیجه، با خرید پک جلوبندی پراید هم هزینه‌های خرید را کاهش می‌دهید و هم تمام نیازهای جلوبندی خود را تامین می‌کنید. از اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این محصول و سفارش آن بدهید.

  • امیر نوعی
  • ۰
  • ۰

مشاوره خرید رایگان است!

اگر قصد راه اندازی یک مغازه عمده فروشی لوازم یدکی خودرو و یا فروش عمده قطعات جلوبندی خودرو دارید تا به بهترین قیمت جلوبندی ایران خودرو عمده  و بهترین قیمت جلوبندی سایپا عمده برسید با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره های تماس:

مدیر بازرگانی: ۰۹۱۵۲۵۰۵۰۹۰

پیج اینستا گرام: partluxteam

خرید عمده لوازم جلوبندی، روش ها و تکنیک های خرید به صرفه دارد پس با کارشناسان خبره پارت لوکس همراه شوید.

 

  • امیر نوعی
  • ۰
  • ۰

اگر به دنبال خرید لوازم یذکی به خصوص جلوبندی برای فروشگاه خود، پخش خود هستید پیشنهاد می کنم به سایت پارت لوکس سر بزنید و محصولات را در دسته های زیر ببینید.

سیستم فرمان و هدایت: سیبک و مفصل های کروی، جعبه فرمان؛

سیستم طبق و بوش های تعلیق گردگیرها: انواع گردگیرخودرو، جعبه فرمان، کمک و …؛

سیستم انتقال قدرت: مجموعه پلوس و محورهای انتقال نیرو؛

کمک فنر و سیستم تعلیق: انواع فنرها، بوش های تعلیق و لوازم اکسل؛

سیستم انتقال گیربکس: دیسک و صفحه کلاچ، بلبرینگ و ...

برای اطمینان از خرید عمده می توانید مقاله خرید عمده لوازم جلوبندی(تخفیف بالا) را بخوانید و با کارشناسان پارت لوکس مشورت کنید.

  • امیر نوعی