دنیای خودرو

اینجا از خودرو می نویسیم. تخصص تیم پارت لوکس جلوبندی خودروست.

دنیای خودرو

اینجا از خودرو می نویسیم. تخصص تیم پارت لوکس جلوبندی خودروست.

با بهره گیره از تیم پارت لوکس اینجا از دنیای بزرگ قطعات خودرو و جلوبندی خودرو می نویسیم.

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

«نام قطعات خودرو را با عکس و کارایی یاد بگیرید»؛ این ادعایی است که نویسنده مقاله «نام قطعات خودرو» در وبلاگ پارت لوکس می کند. اتفاقا وقتی در گوگل این موضوع را سرچ کنید به همین مقاله می رسید. معلوم است که بسیاری از افراد با این که ماشین دارند و راننده هستند در بسیاری از موارد نام قطعات خودرو را نمی شناسند. نا آشنایی با قطعات خودرو در خانم ها بیشتر است و در آقایان کمتر؛ علت آن هم بخاطر این است که بسیاری از آقایان فنی و به اصطلاح آچار به دست هستند به همین دلیل خواسته یا ناخواسته با قطعات خودرو بیشتر آشنا می شوند.

اما معمولا خانم ها علاقه ای به شناخت نام قطعات ماشین (اسامی قطعات خودرو) ندارند و همین عدم شناخت هر قطعه ماشین باعث می شود گاها ندانند که خودروی آن ها به چه چیزی نیاز دارد. نا گفته نماند در میان مردها نیز افراد زیادی هستند که به قطعات ماشین خود آشنایی ندارند. به همین دلیل نویسنده تصمیم گرفته یک بار برای همیشه تمام قطعات خودرو (اسامی لوازم یدکی خودرو) را برای خوانندگان به همراه عکس و کارایی به شما نشان دهد تا به راحتی تمامی قطعات مربوط به ماشین را بشناسند.
در ادامه این مقاله با نام های جذابی آشنا خواهید شد که به شدت برای شما جالب خواهد بود؛ پیشنهاد می شود این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

  • امیر نوعی
  • ۰
  • ۰

در وبلاگ پارت لوکس مطلبی زیبا با عنوان «پنج پرسش از مکانیک» آمده است سوالات از این قرار است:

خسارت وارد شده چیست؟

چه چیزهایی در اولویت هستند؟

آیا مکانیک شما تخصص کافی دارد؟

 

از من چه کمکی بر می‌آید؟

 

آیا به کمی بیشتر وقت نیاز داری؟

 

 اما یک سوال مهم تر کدامیک از ما قبل از شروع به کار یک مکانیک این سوالات را از او می پرسیم؟؟

 

برای خواندن کامل این مطلب به وبلاگ سایت پارت لوکس سر بزنید.

  • امیر نوعی