دنیای خودرو

اینجا از خودرو می نویسیم. تخصص تیم پارت لوکس جلوبندی خودروست.

دنیای خودرو

اینجا از خودرو می نویسیم. تخصص تیم پارت لوکس جلوبندی خودروست.

با بهره گیره از تیم پارت لوکس اینجا از دنیای بزرگ قطعات خودرو و جلوبندی خودرو می نویسیم.

  • ۰
  • ۰

تمامی قسمت‌های خودرو شما براساس الگوها و قوانین خاصی عمل می‌کنند تا رانندگی ایمن و راحت را تضمین کنند. از جمله این سیستم های خودرو، سیستم تعلیق و جلوبندی است که از قطعات مختلفی تشکیل شده است که در ترمزگیری و پایداری خودرو نقش زیادی ایفا می‌کند. سیستم تعلیق همچنین برای کاهش ضربه‌ها و تکان‌های دست‌انداز و راحتی در رانندگی در زمین‌های ناهموار بسیار ضروری است.

قطعات آسیب‌پذیر جلوبندی شامل فنر، ضربه‌گیر و استرات بار هستند. فنرها ضربه‌های بزرگ را جذب می‌کنند، ضربه‌گیرها حرکت فنرها را کاهش می‌دهند و استرات بارها نقطه محوری را فراهم می‌کنند. این قسمت‌ها نیازمند توجه و مراقبت دقیق هستند. به طور معمول، فنرها بسیار مقاوم هستند، اما در موانع و جاده‌های ناهموار ممکن است زودتر از موعد خم شوند. همچنین تحرکات زیاد به سمت بالا و پایین باعث شوک و نشتی روغن می‌شود و می‌تواند باعث ضعیف شدن آنها شود. برخی از قطعات دیگری که ممکن است آسیب ببینند شامل سیبک، بوش ها و بلبرینگ و میل تعادل هستند. لاستیک ها و چرخ‌ها نیز جزء اجزای سیستم تعلیق هستند و کمک فنری برای دست‌اندازها و فرورفتگی‌ها در جاده عمل می‌کنند. به دلیل تماس مستمر با جاده، لاستیک ها ممکن است پاره شوند و کمتر چسبندگی و مقاومت داشته باشند.

در نهایت، عمر بخش‌های سیستم تعلیق طولانی نیست و خرابی قابل پیش‌بینی است. با توجه به عادت به رانندگی ایمن و آگاهی از عملکرد قطعات مختلف، می‌توانید خودروی خود را در وضعیت خوبی نگه دارید. در سایت پارت لوکس طی یک مقاله مفصل به  پرداخته شده است. جهت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت پارت لوکس مراجعه کنید.

 

نظرات (۱)

خیلی قطعه دیگه هم باید می گفتین

 

پاسخ:
ممنون از وقتی که گذاشتید. تفصیل مطلب در سایت اومده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی